I just can't adam and eve it!

FYFAN vad lack jag blir!!! hur ofta ska man behöva vara sjuk egentligen, pallar inte! jag har känt i flera dar att det känts lite konstigt i halsen o så, o därför har jag gått hemma me halsduk 24/7. men nä, det hjälper inte! så då, idag, fredag, när man har två läxor o ett rätt så stort prov så kan man inte prata?! vad är det för bullshit?!? åååh! vill inte missa skolan, för vill inte ligga efter o göra proven på mina sovmornar, URGEL!
lol, jag kanske låter lite överdriven, men jag vill inte vara sjuk! finns roligare saker att göra än att gå hemma o sitta vid datorn.. well well. har suttit o spammkomm. Malenas bdb, ha så kul me att svara på allt nu! x) har även suttit på MySpace o snackat me en helt supercool man som heter Richard Averdahl, han är trummis i ett rock/metalband som heter MOB. har snackat me han i ett par månader nu, o en trevligare person får man leta efter! nu ska jag köpa ytterligare två MOBplattor av honom o en liveDVD me KISS, alltså konserten från 30/5! den är inspelad i publiken, ska tydligen vara superbra kvalité, så det ska bli spännande att få lite grejer av honom. han har dessutom träffat Eric Singer, självaste Alice Cooper o Angus Young i AC/DC! asså hel-v-ete.. oooh. anyways. bort från datortid gäller nu för Bea, hah.

till sist så kan jag informera om att Rock is our Religion är på G! I'm in Thessan & Lisas band, WOHOO! fett glad är jag över det :DDD

förresten, glöm inte att kolla in Ricks MySpace här: http://se.myspace.com/godzilla32

Kommentarer
Postat av: Teijis

Hahahaha!

I just can't Adam and Eve it xD HAHAH!

Och jaaa, jag kommer ihåg våra nya poop ord ^^ :DDD

vaniljfruar mm scheisse ;D

2009-02-08 @ 11:07:41
URL: http://nogg.se/teijakontio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0