I can walk a 1000 miles to be with you

inte så mycket bloggande har det blivit den senaste veckan, men jag har haft skola y'know o i fredags (den trettonde dessutom..) så firade jag min systerdotter Ebbas sjunde födelsedag o hade dans efter plugge, det var skitkul, jag älskar o dansa! dansade jazzdans, verkligen kul! stretchade dock inte efteråt så jag har vart o är öm i kroppen fortfarande.. men det är såna smällar man får ta ;p i fredags firade jag dessutom att från o me imorn så har jag sportlov i en hel fucking vecka!! HALLELUJAH så skönt det ska bli!! ska dra till Eskilstuna me pappa på onsdag, han ville dra dit så jag hänger på, ska förbruka min 600 kronor på lite roliga saker tänkte jag. ska oxo plugga lite.. just idag har jag läst så in i BOMBEN, ganska lite datortid blir över då.. aja.

kolla ni på Mello igår btw? jag fullkomligt älskade H.e.a.t! så coola! äkta pudelhårdrock a'la Europe liksom!! 1000 Miles har etsat sig fast på min hjärnhinna, I just can't get enough! måste få tag på den låten..

har förresten lite mer info om nykomlingen i Mr. Stanleys familj, hon heter Sarah Brianna o föddes den 28 februari. o Elin som tydligen tycker att det är lite skumt att S skaffar barn så sent - jag håller me, faktiskt. han är ju liksom 57 bast, men ja.. han hade väl helt enkelt inte tid att bilda familj under 80 - talet, han hade väl fullt upp me groupies, lol. but I wish the Stanleyfamily the best of luck!

nu ska jag återgå till läsningen, wiho.

 <- härligt me rock i Melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men seriöst heat? o.O Det var ju patetiskt! Där stod han och tog sig på jättestort alvar med vindmaskin och trummis utan tröja, något man inte bör göra förrän efter minst tre låtar. Nej usch rock kan man inte kalla det!

2009-02-15 @ 18:45:09
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: elin

Haha vilken tur jag har nu då! Jag trodde att jag var den enda av mina vänner som tycker att heat är bra :D woho! danke schön bea för att du oxå gillar dom, najs ;D

ahaha, jag håller med dig om att stanley kanske inte hade tid att skaffa children på 80-talet, aja han är säkert en jätte bra pappa :D

2009-02-16 @ 19:54:30
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: Thessan

LISA !! trummis utan tröja!? vafan kallar du bandet som va me i..ne de va fan inget haha

1. HEAT ÄGDE ALLT SOM FAN!!

2. har du sportlov den här veckan?

3. heat heat heat

4. välkommen lill-stanley! fatta va cool o va hans dotter xD

5. apropå pudel så har poodles släppt sin singel idag :D:D:D:D:D

6. om du bara loggar in på msn så får du låten av mig :) 1000 miles <3

2009-02-16 @ 21:14:44
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: elin

läste på thessans komm. att hon kan skicka heats låt på msn till dig, wow! Då kan ju du skicka den till mig sen :D förhoppningsvis...

2009-02-18 @ 02:41:30
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: fanny

Tjenixen :) Det var ett tag sen och jag har inte dissat din blogg utan jag har varit bortrest så det är därför jag inte har kommenterat. Och så har jag en fråga om KISS eftersom jag håller på att skriva en uppsats om de. Efter återföreningen 1996 splittras de inte efteråt? När då vilket år? Och vilka blir Criss och Frehley ersatta av? Tack på förhand! :)



hare bra!:D

2009-02-19 @ 11:08:45
URL: http://fnissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0