idag har jag lärt mig att säga dra åt helvete på ryska

haha, nu har Thessan lärt sig att bli frågvis.. x) här har du svaren på dina frågor:
- jag har flera favoritfärger, men svart, lila & rött tycker jag om.
- favoritlåt går absolut INTE att svara på, det är en helt omöjlig fråga!! men favoritlåten just nu är nog Knowing Me, Knowing You me ABBA. HAHA, jag har blivit ABBA - nörd igen :'D
- o när det gäller favoritmat måste jag nog säga spagetti & köttfärssås, äkta barnmaten :DD lol.
o btw så gör det ingenting om ni kommer me frågor i efterhand ;D

det är måndag idag vilket gör mig trött. jag dislikar måndagar en hel del, främst för att det är första dan efter helgen o sen att jag har gympa första lektionen.. blööö. men denna måndagen var helt okej, gjorde inte nåt speciellt märkvärt i plugge. höll dock på att somna när vi diskuterade självförsvar på samhällslektionen, då diskuterar jag hellre om fildelning, som är ett ämne jag är insatt i!
just det! jag lovade bilder från helgen.. de får komma i nåt senare inlägg för jag pallar inte ta ur USB - kabeln som är connected till det mobila bredbandet o sen pluga in (lol, ordval) USB - kabeln som är till diggikameran o sen pluga in det mobila bredbandet igen, ja, ni fattar poängen.

nu äre middag, see yah later!

Kommentarer
Postat av: Thessan

haha ja men vi får se :) om du seriöst vill vara med? Vi måste ta o snacka på msn!! :o

live kiss skivan hade min förra låtsaspappa bränt till min lillebror, så vet inte vilken de e XD

2009-02-02 @ 16:53:56
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0