long time no seen!

hallå i alla stugor. jag har haft sportlov, eller sportlovet är inte slut än, men snart. fan, vill inte tillbaks till skolan nu, så fucking skönt me sovmornar. jag har haft ett längre databreak nu under lovet, har i princip sovit, ätit, läst böcker, lyssnat på en himla massa powermetal a'la MOB o farit till Eskilstuna. jag o farsan åkte till Eskilstuna i torsdags, köpte en massa onödiga grejer, bland annat ett 50pack me brännskivor, jag har redan bränt 10 av dem x) men i förebyggande syfte; om nu min data skulle paja igen så har jag all min musik sparad. på Åhléns såg jag KISS Ikons, var riktigt nära att köpa den, men när jag såg vilka låtar som var me på den så sket jag it, har redan alla de låtarna, haha. men snart är sportlovet slut som sagt o då äre back to black. appropå back to (in) black så spelade AC/DC på Globen (eller ska jag säga Ericsson Globe? :@) igår o de ska spela en extrakonsert igen på söndag. ska bli kul o få läsa recensionerna, de ska tydligen 'bara' spela 100 minuter, orka betala 600:- för 100 minuters spelning? FUCK OFF.

just det! en VGkomplettering i geografi ska man ju skriva, hade totalt förträngt den. den ska vara klar innan måndag helst, äh, tisdag får Eva nöja sig me.

o ikväll äre ju Mello. ska tydligen vara balladernas kväll ikväll, Molly Sandén o BWO ska båda framföra ballader. heja BWO säger jag, de är ju poppis i Östeuropa, så kanske inte vore så dumt att skicka iväg dem? men H.E.A.T. åh H.E.A.T. I can't get enough of H.E.A.T.! tough choice fan.

nu kanske man ska ta o läsa lite i geografiboken? men ärligt talat så lockar msn & YouTube lite mer..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Två av mina kompisar ska gå på AC/DC imorgon ;)

2009-02-21 @ 16:51:12
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Thessan

HEAT HEAT HEAT HEAT HEAT

2009-02-21 @ 22:29:21
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0