om du känner att du inte riktigt har koll på vem jag är, kolla då in denna lista.

Namn: Beatrice Lundin
Födelsedag: första september
Födelseår: 1992
Födelseort: Eskilstuna
Ögonfärg: blå-å
Hårfärg: typ brunt eller nåt
Syskon: tre äldre syskon; två bröder & en syster

Mina intressen: skriva, rita, blogga, musicera..
Roligaste skolämnet: engelska!
Djur jag tycker om: hundar
Godaste mat jag vet: hemlagat, farsan är bästa kocken ;D
Favoritgodis: choklad, chips & sura colanappar!
Bästa bok jag läst: Gömda fan. gryyymt bra, om det nu är sant det som står i boken efter alla debatter..
Bästa musikgrupp/artist: KISS är gudarna, så är det bara.
Bästa låt: bästa låt me KISS eller den bästa låten ever? går inte att svara på den förbannade frågan!!!!!!!!!!
Bästa film: Titanic blire väl. men Australia var bra den oxo.
Favoritprogram på tv: Doobidoo xDD
Person jag beundrar: ja alla tror väl att jag kommer skriva Paul Stanley här, vilket jag nu gjort, men jag beundrar många mänsker. bland annat min bror Tobias för att han är bäst på allt! :D
Jag gillar bäst: vad jag gillar bäst? ÖH.. hajar inte frågan riktigt.
Jag avskyr mest: falska mänsker, som bara ljuger o ljuger för att få uppmärksamhet. ni kan hänga er.
Kille/tjej jag vill ha chans på: hahaha. jag heter Stanley för en anledning ;p nä, men jag vet inte.. finns många.
Min högsta önskan: att få träffa alla mina vänner (har rätt många vänner som bor långt bort..) o att få träffa Stanley o resten av KISS. vore så JÄVLA BALLT!!!! :DDDDDDDDDD
Vad jag helst vill bli: rockstjärna o en cool morsa.
Jag är för det mesta: glad, kreativ o hungrig.

Kommentarer
Postat av: Thessan

kristofers lista :D din tjuv ;D

2009-02-21 @ 22:25:21
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: elin

denna snor jag! sry, men har tråkigt xP

2009-02-22 @ 14:57:36
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0