we're living on the edge

hahha, omg vad Thessan gick loss o komm. Poodlesinlägget! men det är kul! :D älskar o få komm, så ni, mina andra bloggläsare kan väl oxo komm? ;D

jag kom nyss hem fråm Tobbe, var o fira Alma, hon fyllde två år i tisdags. hon blev överlycklig över dockkläderna jag gav henne, hah. tänk så mycket leksaker kan göra, öj öj. vi åt Nalle Puh - tårta, smarrigt värre, o så fick jag titta i flera fotoalbum, alltså shit vad snabbt Emy o Alma växt upp egentligen?! jag tycker inte det var längesen de föddes, o Emy föddes när jag slutade femman O.O time passes quickly!

för övrigt så vill inte min hosta försvinna! hur länge ska jag behöva ha ont i halsen egentligen?! GAH. pallar inte. jag kan gärna bli förkyld under sportlovet, men inte nu!!

ikväll äre ju Melodifestivalen förresten, ska ni titta på det? inte jag, tror jag, eller kanske.. jag tycker Mello blivit så himla sämst de senaste åren (undantag från 2007). o detta året ska de ha me en internationell jury som ska få säga sitt, hur nödvändigt är det på en skala?! jag tycker man ska ta bort de svenska jurygrupperna oxo o endast ha svenska folket som röstar, vi ordinary svenskar kan väl få bestämma vilken artist/band vi vill ska representera oss? jury = bullshit. men om Desmond Child sitter i den internationella juryn, då blir jag fett glad :DDD haha. han är inte rädd för att säga vad han tycker precis..

 
btw så tycker jag faktiskt att Aerosmith kan komma till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Thessan

självklart haha :) jag brinner för poodles vettu ;)



man fick också med en låt på skivan från SRM med deathstars, oj nu blev den meningen helt störd men skitsamma *x]

2009-02-07 @ 21:19:32
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0