whiplash, heavy metal accident. rock on, I wanna be president!

idag har det varit en mindre rolig dag för Teija var sjuk idag.. =/ idag har jag skrivit en filmanalys på 4 ½ sida o skrivit matteprov; ekvationer, för tredje fucking gången. mitt huvud består just nu av x, y, xy o en himla massa siffror.. jag behöver sova x)

ikväll äre, not to forget: Semestersvenskar o sista avsnittet av Made in Sweden, då förhoppningsvis Kim kommer tillbaks o visar vilken jävla bra pipa han har.

kolla in bilden jag hittade igår på Stanleys hemsida:
hahah, S borde fan börja använda slips ;O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha x'D

Jätte fin blogg förresten :)

2009-02-04 @ 20:14:21
Postat av: Elin

Haha bilden! xD Fett cool.

Aaao de var as trist att Teija var sjuk idag :(

aaaaaaaaaaaah! nu bara för att jag läste att du skrivit xy, haha då börja jag tänka på en as bra serie som heter Kyle XY som jag bara totalt är helt fucking käääär i, verkligen kär i den serien är jag, yummy drools drools :P ;)

2009-02-04 @ 20:33:48
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0