children of the damned

fyfaaaan vad jag har ont i benen.. cykling + PMS = ingen bra kombo.. ><
jag cykla först till Kulturskolan för dramalektion, men den blev inte så långvarig för att långtifrån alla i dramaklassen var där, så då kunde vi inte spela upp pjäsen vi skrivit. istället så hade vi betygsprat, jag fick VG, trodde jag skulle få G men ja.. rätt nöjd är jag. sen sluta vi. jättekul sista dramalektion liksom.. ville verkligen spela upp pjäsen men ja, man kan inte alltid få som man vill! istället fick vi varsitt ex av pjäsen me oss hem. den tänker jag ju sååå spara :DDDD *ironi*
eftersom att vi sluta tidigt från dramat hade jag 1 ½ timmes rast tills geografin skulle börja, så jag cykla hem o var lite social me farsan. han tjöta på mig hela tin om att jag måste vara seriös me det här att jag ska söka in på reseledarskola efter studenten, vilket jag tänker göra! fatta vilket ballt jobb! miljön man jobbar i är varmt, tropiskt, man får träffa mycket människor, snacka olika språk.. o det får man pröjs för! iiih! missa för guds skull inte Semestersvenskar på fyran ikväll 20.00, det programmet handlar om åtta reseledare som jobbar i Thailand, dessutom reseledare för Fritidsresor (som jag vill jobba för). lol, det programmet är som klippt o skurat för mig xD sen 21.00 på samma kanal äre ju Made in Sweden me Idoljuryn + Desmond Child. coola Desmond me sin snygga hästsvans </3. o om ni ville veta hur rolig resten av min skoldag var så läste jag en massa artiklar om bristen på mat i U - länder, pluggade in reflexiva verb på spanskan (har prov imorn) o lärde mig hur man räknar me promille o ppm på matten. wiiiiho!!

öööh.. förresten så kommer nästa vecka bli ett hel-vet-e, tre prov, ett seminarie & en skriftlig analys. LÄNGTAR TILL TVÅAN O SPRÅK :DDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Thessan

haha verkar som att du inte heller haft den perfekta dagen idag? :P HELVETE var det för mig iaf, alla lektioner va inställda så jag hade kunnat va hemma...

2009-01-14 @ 20:56:35
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Teijis

JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILL SPRÅK XD, haha, våra ägiga reaktioner idag xD asså shiiiit ;P

2009-02-03 @ 16:56:13
URL: http://nogg.se/teijakontio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0