congrats Ola!

just some info från Ark Underground:

Ola Salo, som nu spelar huvudrollen i "Jesus Christ Superstar" på Malmö Opera, får Kvällspostens Edvardpris för 2008. "Med sin starka personlighet, sin karismatiska utstrålning och sin helt egna stil är han en välgörande och annorlunda färgklick på den svenska musik-och teaterscenen", skriver juryn i sin motivering. Priset, en statyett av Malmöskulptören Thure Thörn, delas ut efter föreställningen av "Jesus Christ Superstar" på Malmöoperan den 12 februari. Edvardpriset delas ut för 30:e gången och är uppkallat efter den skånske underhållaren Edvard Persson. Föregående års pristagare var Babben Larsson.

grattis Ola!

han är verkligen sååå värd det priset. ni som inte sett JCSS me Ola, gå o se den!!! will never forget 6/12-08!! :DD

<- Ola under den tidiga Ark - tiden. observera Leari i mitten o Jepson till höger :DD

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha, de va längesen vaa :D värsta småpojkarna XD nu ska jag svara på en miljon kommentarer som du ger mig (jag tycker det är väldigt kul o uppskattar att det kommenteras i min blogg :D)

gn'r gretest hits är bra jaa :D och poodles låtarna ska du få så fort vi e inloggade på msn samtidigt (typ aldrig :()

Jag vet inte om jag ska gå på ByB för jag vill samtidigt gå på mando diao.. men ingen vill gå med mig på någon av dom :( JA VI GÅR PÅ MANDO DIAO DU OCH JAG men du kanske va ironisk där :P skulle va kul iaf.. Behind blue eyes, jag ska inte sjunga den men jag ska spela upp den för klassen och sedan analysera och säga vad texten betyder för mig (UTAN nå jävla stödpapper:@) därför måste jag lära mig texten.. Skorna va fina ja, men dyra :/ osen beställer man dom ju o då vill man ju kunna skicka tillbaka om de inte är rätt storlek..

"håll humöret uppe!" är nåt som jag la in, så att de kommer automatiskt upp på varje inlägg :) men jag är så trött på att deppa o så, o tycker inte att någon annan ska deppa heller.. o man ler ju alltid lite åt -> :D:D:D så, jag försöker bara sprida lite gläjde i min blogg^^ Dregen e visst snygg :O värsta fining juuu :D<3 o yes, kicken gör mig alltid glad :D så, de va nog svar på allt. säkert en mil långt också och massa stavfel, men jag orkar inte gå igenom det nu så jag hoppas att det går att läsa iaf XD (tänk på att min r-knapp dampar sig så den tar inte ibland...det kanske inte finns så ånga r i den här kommentaren men iaf) XDXD ha det bra nu stanley :D det här måste vara den längste kommentaren jag någonin skrivit ;P

2009-01-18 @ 19:45:51
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

HOLYMACKAMAMA va långt de blev ._.

2009-01-18 @ 19:46:32
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0