HAPPY NEW YEAR!

sorry för USEL uppdatering innan, under o efter nyår, men jag har helt ärligt inte orkat. innan nyår har jag städat o dammat av gamla skivor, på nyårsafton var jag hemma hos bror Tobbe me familj o firade, det var väldigt trevligt! åt jättegod mat, drack champis o spelade en massa olika spel, jättekul faktiskt! haha. jag fick min julklapp från Tobbe då oxo, en kopp som det står "sommaren 2008" på o sen finns två bilder på Emy o Alma me på koppen oxo, jättefin! teet smakar mycket godare när jag dricker ur den koppen, hah. :) o i muggen låg 250 spänn oxo, that made it even better! lol. jag skickade iaf sms till en del personer på nyårsafton, hoppas de kom fram, skickade en kvart innan tolvslaget o det var nog tur det för Tobbe försökte skicka sms prick klockan 24, men linjen var upptagen hela tiden xD hursomhelst, GOTT NYTT ÅR på er allesammans! 2008 is out and 2009 is here! jag har gryyymt stora förväntningar på 2009, det blir säkert ett kanonår!

jag är sååå himla ressugen, o inte hjälper det när jag läser min plastsläkting Idas resedagbok, det är Ida som är i Australien o reser runt. typ backpackerstyle, bor på olika hostels o så, SKITKUL is there word for that! om ni vill kolla in hennes resedagbok så gå in på resdagboken.se o sök på alias: iida89. som jag sagt tidigare, jag ska SÅÅÅ fara ut o backpackerresa efter studenten, om nån vill hänga på så säg till, för alltså.. det blir minnen för livet :DDDD

nu ska jag läsa ikapp bloggar, it's gonna take some time.

see yah!

Kommentarer
Postat av: Thessan

GOTTNYTT ÅR på rej själv!! i efterskott men vafan ;D

2009-01-06 @ 19:12:20
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0