I'm a capricorn and she's a cancer

C'mon and love me! ni KISS - fans förstår vad jag menar ;D rubriken är en textrad tagen från låten.

för nån timme sen kom jag hem från plugge o tre meningslösa lektioner (meningslöst = mitt nya ord). okej, engelskan var väl helt okej, vi gick igenom olika vokalljud, samhället var helt meningslöst, vi skulle "rösta" på vilket parti vi tycker borde ha makten i riksdagen (:DDDDD). jag röstade blankt, för jag vet inte riktigt vart jag står politiskt ÄN, får läsa mer politik tror jag (*suck* :D).  på geografin fick vi reda på lite examinainfo, så ja, 66% av skoldagen var helt meningslös. o förresten så har jag blivit lite mera intresserad om schizofreni efter denna skoldag, hum.. lol.

förresten så blev jag FETT GLAD när jag gick in på KISSOnline tidigare, om ni följer länken så fattar ni nog varför: http://kissonline.com/#story-2 (när Gene nämner turnén på ett o ett halvt år förutsätter jag att de kommer till Europa o Sverige!!!)



 


Kommentarer
Postat av: Thessan

KISS kommer till sverige!! :D:D

2009-01-12 @ 17:24:22
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0