I'm gonna stick it in your heart of chrome

jag märker att under en viss tid så har jag haft flera dagars uppehåll me att blogga, sen när jag väl bloggar skriver jag typ tre inlägg på en timme o sen tar det flera dar igen tills jag bloggar nästa gång. ni får ursäkta. jag bloggar helt enkelt när jag har tid, okej? ;p

jag kanske ska fortsätta me att berätta hur min helg varit?

lördag: jag strosa omkring på stan me päronen. ville handla lite för mina presentkort jag fick i julklapp för rean är ju fortfarande igång efter julen, men jo, det finns en anledning till att det fortfarande är rea: affärerna vill sälja ut deras svårköpta produkter (vilka oftast har anledningar till att de är svårköpta). så det blev inte så mycket shopping tyvärr. får återkomma till shopping nån annan helg. jag är ju stenrik; två presentkort a'la 200:- var o 750:- i rent cash. woohoo! lol. men jag köpte dock ett halsband me en gitarr som smycke, ett nitarmband o en hel del godis. men det bästa me lördagen var nog nachotallriken på Prinsen. FIFAN vad gott käk de har på Prinsen. btw så kommer jag nog få sommarjobba där i sommar :DDDD

söndag: barnvakt på förmiddan o bio på eftermiddan. kollade på Australia - FETTANS bra film. om ni inte sett den, gå o se den!! den är verkligen jättebra. visst, den var lite seg i början, men det togs igen sen. Australia innehöll flera slags genrer i en: drama, komedi, lite action.. o jag bölade säkert fem gånger under filmen x) men nåväl. sentimentala Bea.
o jo, gitarr o trummor spelade man ju under helgen = träningsvärk in my arms.

just nu sitter jag o är värsta glad för idag fick jag tillbaks mitt samhällsprov o jag fick VG+ så jag är helt nöjd. men dessvärre tror jag min högra tumme kommer ruttna bort snart för på gympan spela vi innebandy o då fick jag ett misslyckat slagskott på tummen.. ajaj. tummen är helt blå xDD fuck off.

<- till höger; Nullah, aborginungen i filmen. äre bara jag som tycker att han ser ut lite som Mowgli(?) i Djungelboken? xD


Kommentarer
Postat av: Thessan

Din helg låter också rätt så nice :) dock slår den inte min såklart ;) HAHA ja, vi har kul tillsammans och du får gärna joina ;P Ebba e visst bra ibland så de så :D o va va de du fråga mer... kursen ja.. de e tydligen en kurs som dom klämmer in nu, för vi kommer tydligen få så mycket i trean så dom måste flytta över lite nu annars går de över nån lag om hur länge man får ha elever i skolan eller va de nu va XD

2009-01-26 @ 17:52:00
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: fanny

Åh den filmen är så himlans braaaaa! Och Nullah är ju så himlans gullig! (Och ja han är lik mowgli xD)



Congratz till VG+ btw! :)

2009-01-26 @ 20:40:06
URL: http://fnissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0