INVALIDO!!!!

okej, I lied. jag har inte återkommit me bloggen på väääldigt länge o jag ber om ursäkt för det. vet inte riktigt varför, men jag insåg att jag inte suttit framför datorn sen förra måndagen, alltså för den vecka sen. skumt =S men men, now I'm back! :D

tack för alla snälla komm. från Thessan, Lisa & Fanny, you rock! jag är glad över att ha tre bloggläsare iaf :D är alltid något!

sitter här vid datorn o segar lite, min första lektion börjar 12.05, för det var bad på idrotten idag o det fick man ju reda på i sista sekund! så då strunta jag it, väldigt dålig info från idrottslärarn Roger om jag får säga.. >< har läst lite bloggar, har komm. sönder Thessans blogg bland annat, hoppas du diggar't! x)

återkommer senare i eftermiddag, rock on!


Kommentarer
Postat av: Thessan

klart jag diggaree :D:D finns inge mer uppmuntrande att få kommentarer fån dii :D:D

2009-01-12 @ 17:25:54
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0