Moto Boy.elgitarr.kyrka. it makes sense

vet ni vad jag har lust me? jag har lust att gå o se Moto Boy spela elgitarr i Uppenbarelsekyrkan i Hägersten, Stockholm. jag vill se Oskar LIVE!!

just so y'know, det kanske inte blir så mycket bloggande nu den kommande veckan för jag har ganska så mycket plugg.. nu under vecka fyra har jag prov i samhällskunskap, historia och matte, jag har ett seminarie i geografi, en skriftlig analys i geografi, en engelskaredovisning o engelskaglosor.. JIPPI! men eftersom jag pluggat hela lördan o hittills hela söndagförmiddagen så känner jag mig rätt calm.

o tack till Thessan o Fanny som iaf håller me mig om att anti.hårdrockare har VÄLDIGT mycket fördomar om oss hårdrockare! jag har inte fördomar mot syntare eller hiphopare eller såna som diggar disco, så ha inte fördomar om oss!!

förresten så är jag JÄVLIGT lack över att Team Wells åkte ur Körslaget igår, Erik eller Magnus kunde åkt ut istället!! o vilken skam att Wells åkte ur när hans kör dessutom sjöng Heaven's On Fire!!!

Kommentarer
Postat av: Thessan

u know JAG SKA DIT :D till uppenbarelsekyrkan och se min älskade MOTO BOY! :D





fatta att jag är lycklig!

2009-01-18 @ 19:49:38
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0