jag tänkte göra hela 2008 - listan, men denna fråga blev så fucking lång.. O.O

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
shit, tror inte alla låtar skulle få plats här, men ja, kan försöka..

1. Black Diamond (KISS) - 30/5 ES sjunger fiiiiiiint
2. Love Gun (KISS) - 30/5 Paul flög!!!!!!!
3. Deuce (KISS) - 30/5 jag skrek halsen av mig i öppningslåten. HE-HE
4. Rock And Roll All Nite (KISS) - 30/5 KONFETTI!!!!!!!!
5. Detroit Rock City (KISS) - 30/5 "Stockholm, your a true rock city!" -> Stanleys words FFS!
6. Got To Choose (KISS) - 30/5 älskar gitarrerna i GTC
7. House of Fire (Alice Cooper) - den tjatigaste låten från Trash. fastnar direkt!
8. Bed of Nails (Alice Cooper) - bästa låten från Trash
9. I Wonder (Gotthard) - första låten jag hörde me Gotthard o mmmmm<3 ångrar inte det!
10. Africa (TOTO) - den har jag sönderlyssnat så mycket att jag döpte min mp3 till Africa. I guess that says it all x)
11. Lion (TOTO) - Fergie Frederiksens bästa låt me TOTO
12. We Built This City (Jefferson Starship) - dock är Idol - Johan & Robin E:s version mycket bättre!
13. Take It Off (KISS) - som jag nyupptäckte när jag försökte somna en natt me hörlurarna på
14. SÄRlåten a.k.a. One Wild Night (Bon Jovi) - ett av de mest störande intron en låt kan ha

(okej, de sex första låtarna kommer från konserten, de låtarna är de jag kommer ihåg mest därifrån. resten är en del låtar som jag sönderlyssnat under HELA 2008 :D)

enjoy! ;D

 förresten, här är min gitarrsamling ;D


 

Kommentarer
Postat av: marie

vilket sms hehe ? (:

2009-01-02 @ 17:55:59
URL: http://wwwthinkpiink.blogg.se/
Postat av: fanny

åh alltså när "konfettit" kom då var det liksom "pricken över i:et" haha! BÄSTA konserten nånsin!:) btw gott nytt år! kram

2009-01-05 @ 22:47:34
URL: http://fnissfia.blogg.se/
Postat av: Thessan

Men åg stanley! GE MIG EN GITARR :D där kan man dregla XD o snacka om grym lista!! :D vi har jääälit lik musiksmak ^^

2009-01-06 @ 19:11:36
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah okey aight ere dina gitarr allihoppa?

2009-01-06 @ 19:13:18
Postat av: Bea

alltså, det där är INTE min gitarrsamling xD jag har inte ens en elgitarr, har bara en akustisk, lol.

2009-01-12 @ 18:57:04
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0