Stadion fjärde eller femte juni?!

yes!

Bruce Springsteen & E Street Band kommer till Sverige den fjärde & femte juni, de ska spela på Stadion, iiih! FETT att jag vill gå! ni kanske inte ser mig som värsta Bruce - fanet, men whatta hell, hans musik är BRA! plus att farsan diggar han som fan, borde kolla me päronen om de vill gå.. biljettsläppet är på måndag, så har ju lite tid på mig. jag har liksom.. konsertabstinens!!!!!

jag har egentligen inte tid att blogga, måste plugga inför historiaprovet som är på torsdag, urgel. för övrigt så har denna dagen varit en helt meningslös dag, inge kul har hänt.. bara en massa trökiga lektioner.. dööh. o dessutom kollade vi på en annan Monty Python - film idag på svenskan, cockney in my </3.

förresten så blev jag värsta glad när jag satte igång datorn det var nån annans trådlösa nätverk som var oskyddad så jag satt o surfade på det i nån halvtimme :DDD men sen funka inte det längre ;/

<- the boss! :D

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag har också konsertabstinens! Längtar som tusan tills det kommer bara någon liten spelning man kan gå på!:)

2009-01-21 @ 21:46:47
URL: http://fnissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0