this has been a lazy day..

..indeed. fifan vad jag har latat mig idag. jag gick upp vid 11 - tiden, käka frukost, glodde på TV fram till ja, egentligen klockan 15 x) var först Parlamentet (kan man inte missa!) sen Top Gun som mamma tvinga mig att titta på, hon är kär i Tom Cruise så, lol. men c'mon, filmen spelades ju in 1989, för 20 år sen! get a grip. men TP var helt okej. sen tänkte jag gå upp o klinka lite gitarr, men då var maten precis klar. sedan middagen har jag suttit framför datorn. seriöst, jag är så otroligt lat så det finns inte. visserligen är det lov o då ska man lata sig, men ändå.. jag har en känsla av att första skoldagen kommer vara rätt så seg..

anyway, här nedan följer lite bilder, nåra försenade julbilder.



äre nån mer än mig som tycker att julen tog slut för fort?..


Kommentarer
Postat av: Paulin

Hej! Kika gärna in på min blogg, och vem vet du gillar kanske av du läser och kikar in igen:)

2009-01-04 @ 00:29:15
URL: http://puussgurkan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Inte julen kanske men hjäääälp insåg nu att skolan börjar snart....:O:S

2009-01-04 @ 17:55:31
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Thessan

sv: det känns som att jag e inne på msn 24/7 men vi kanske bara missar varann totalt!? eller så typ syns vi inte för varann (ett återkommande problem med min msn ;()

2009-01-06 @ 19:06:45
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0