SRM<3

bloody hell vad ni var dåliga på att fråga mig saker xD den enda som fråga nåt var Elin, o för att besvara din fråga så är min favoritfilm nog Titanic. don't ask me why, Titanic är bara så.. ja, den är helt enkelt bäst. jag menar, vem har inte bölat till Titanic?
nåväl, ni som läser min blogg borde träna på att bli mer frågvisa, så det så, hah.

ikväll ska jag på Strängnäsrevyn me Maggan & CO, det ska bli kul. ska ta en massa bilder som jag lägger upp här sen.

igår blev jag sådär stel i ryggen igen så var hemma från plugge, hade skittråkigt ett tag innan posten kom, men då kom den: den nya SRM! snacka om att jag blev happy! FINALLY! liksom. feta repotaget om Queen var bland annat me i tidningen, så jag lusläste den om o om igen i flera timmar.. SRM saved my day :D lol. nu ska jag beställa nåra tidigare nummer som jag inte har, men SRM:s hemsida fuckar upp sig hela tin så jag är rätt lack atm.

well well, skriver imorn sen. har'e!

ps. det kanske verkar som om att jag skiter i att läsa vissa personers bloggar, men så äre inte, har bara inte haft tid, men komm. kommer snart =) ds.



världens bästa tidning!!

Kommentarer
Postat av: Elin

omg! titanic är min favorit oxå :D haha, jag är duktigast på att fråga ju ;D btw, har du sett pearl harbor, the green mile & nyckeln till frihet? gisses, dom filmerna är bäst! titanic, pearl harbor, nyckeln till frihet och the green mile, gisses vad jag älskar dom..kan inte gå nog av dem! den enda jag saknar är nyckeln till frihet, sen har jag mina fyra favorit filmer :D <3

2009-02-01 @ 15:21:04
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: Thessan

Haha, SRM SRM SRM SRM SRM :D jag fick min idag HAHA jag bara flög till av glädje när jag såg den ^^ oja, jag kommer inte på något att fråga xD men...favoritfärg? ahaha nödvändig info. men, favoritlåt? :) mat? =D hhaaha jag suger på detta!! XD

2009-02-01 @ 20:18:46
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

*stör mig på att k:et inte kom med på bilden du la in* XD

2009-02-01 @ 22:00:41
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0