VOODOO MAGIC!!

hahah, läste nyss värsta BOMBAkommentaren Thessan skickat, man tackar!! :DDD haha. keep up the long comments, me like!

gud vad jag är glad över att denna måndag är ÖVER! eller ja, iaf skoldagen.. var verkligen inte på humör imorse kan jag säga, var riktigt sur o trött, vet inte riktigt varför.. fast sån är jag alltid på måndagar, måndag är inte min favoritdag direkt.. vid 9.25 - taget drog man till plugge, hade gympa. spelade innebandy o Nadin i min klass gav mig värsta tacklingen rakt in i väggen så jag fick värsta såret på knät.. den jäveln :D sen visa vår lärare Roger oss det äntligen klara styrketräningsrummet! nu har vi fått levererat alla maskinerna, det är rätt coolt faktiskt att i huset där vi har gympa har vi då själva gympasalen, sen ett dansrum, styrketräningsrum o ett rum me en massa löpband o grejer.. Thomasgymnasiet är modernt ;D. efter gympan hade vi engelska, kollade på Monty Python för att vi skulle lära oss hur den brittiska dialekten Cockney talas. en väldigt ful dialekt om du frågar mig. sen hade vi samhäll, skrev ideologiprovet, gick väldigt bra faktiskt, helt nöjd är jag. sen till sist geografi, då jag hade mitt seminarie. okej, det gick väl inte DUNDERBRA men helt okej ändå tycker jag. Theo hade förberett sig ordentligt, han hade pluggat inför seminariet i tio timmar i sträck (!) helgen innan. okej, jag tycker oxo att skolan är viktig, men att plugga tio timmar på en helg? alltså sorry, men det tycker jag är något överdrivet.. sen cykla man hem i snöoväder, BLÖH. men sen köpte pappa pizza så då blev jag glad :D lol.
detta var min dag i ord, o om ni orkat läsa inlägget tills nu så är ni värda en guldmedalj :D

glöm INTE att imorn tillträder Barack Obama som president o STANLEY FYLLER ÅR!!

förresten så har självaste Stanley - mannen o hans fru Erin valt att döpa sin snart komna dotter till Sarah. fint namn säger jag.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Jo men håller med dig, haha. Brittiska är inte alls lika snyggt.. i vissa fall kanske. Oh kan inte koppla till cockney just nu, men låter inte lovande xD haha

2009-01-19 @ 18:45:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Thessan

haha självklart ;) med massa dubbelhakor också :DDDDD jag vet inte riktigt hur jag ska prioritera byb :( måste bestämma mig snart.. GÄRNA mando diao :D

2009-01-19 @ 20:35:42
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Älskar dock både monty python och brittisk engelska, men jävligt cool blogg! ;D



Rock on!

2009-01-19 @ 21:47:29
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0