den typiska hårdrockarn är vad?..

hårdrockare..

- är man bara i tonåren

- är lågutbildade o arbetslösa

- är arga o aggressiva

- har långt hår o ovårdat yttre

- bär svart läder o kläder me mycket nitar

- har tatueringar o piercings

- köper mycket skivor

- intresserar sig för skräckfilm o fantasy

- dricker mycket alkohol o tar droger

- ogillar idrott o motion

- ogillar kvinnor o homosexuella

- ogillar syntare o syntmusik

- dyrkar Satan, bränner ner kyrkor o begår självmord

äre bara jag som tycker att dessa påståenden om hårdrockare är något överdrivna? de flesta påståendena verkar oxo syfta på män, varför skulle bara män vara hårdrockare? visserligen befinner jag mig i mina tonår just nu, men jag har inga planer på att skrota hårdrocken när jag fyllt 20. visserligen köper jag mycket skivor o jag HATAR idrotten i plugge, men inte har jag bränt ned en kyrka, o jag har absolut ingenting emot homosexuella.

har ni nåra invändningar?


Image and video hosting by TinyPic<- en typisk Bea - pose.








Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

haha ja, vi fixar det iaf ;)



jo deathstars is my big love, jo men kika in dom du. ja visst är hon bra på att illustrera! massor.



nja jag har inte spelat så särskilt länge.. men kan väl det nödvändigaste :p haha okay. ja massa tråk med led zeppelin.. precis, inte samma sak.

2009-01-14 @ 20:08:51
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Thessan

haha waaaaay för överdrivet! herreguud vilka fördommar ;o

2009-01-14 @ 20:54:01
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: fanny

Ja jag håller defenitivt med Thessan HERREGUD VILKA FÖRDOMAR! FY ! Tur att det finns såna som oss som oss som kan "bevisa" att allt bara är överdrivet^^ Visst det finns väl vissa som är så, men det är långt i från alla.

2009-01-15 @ 19:47:36
URL: http://fnissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0