En bild säger mer än 1000 ord, men hur många ord säger egentligen 18 bilder?

Musiken i fokus borde varit deras motto.
He used to be the bandit.
Den fula ankungen me den orginellaste rösten.
FAAN vad jag skulle velat sett konserten när håret hans höll på att gå upp i rök!!
Metal Will Stand Tall & Sweet Trade säger jag bara.
Undra hur det var på Ullevi?
Utan denna mannen skulle vi kanske inte fått någon Black Diamond..
Ace har bleknat i mina ögon, men snälla, säg att nya plattan kommer låta bättre än omslagets layout?
Maybellene I Hofteholder.
DRESSED TO KILL
I Wonder.I Wonder.I Wonder.I Wonder.I Wonder.
GN'R är alltid GN'R.
Turné snart tack.
Nu fattar jag varför de influerat så många musiker.
Seek & Destroy.
Ehm, hade ingen bild på hela Maiden, så det fick bli den här.. haha, KISS is everywhere xD
Hur f-n kunde jag glömma bort MC?!
Läs artikeln om dem i SRM #58 o ni kommer fatta.

Sådär. Så här många bilder har jag aldrig publicerat samtidigt, tror jag, så, varsågod eller nåt x)
Man skulle kunna säga att majoriteten av det jag lyssnar på är 70/80-tal, jag vill inte modernisera min musiksmak, haha. 70/80-talet kommer alltid att vara bäst för mig, finns inget som slår det, (förutom nya pussalbumet som kommer ut i september, möjligtvis..).

Nu ska jag äta glass :D Bye!

Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHAH!

TOTO

I Wonder

KISS

:DDDDDDDD

2009-07-03 @ 22:24:36
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Ullevi var awesome!!!

Helt underbar konsert! Du skulle så vart där! :D

2009-07-07 @ 18:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0