Förord, or call it whatever you want.

Ni har förmodligen inte saknat mig, men shit the same, för här kommer ett nytt o färskt inlägg!

Imorse vaknade jag vid fem, kunde inte somna om, just my luck. Men vid halv sju kom Ior<3, min syrras hund, då jag o farsan skulle vara hundvakt idag :D Den tidiga tiden till trots var det superkul att få se han igen, älskar New Foundlandshundar, finns inga bättre enligt mig!! (Kanske har att göra me att jag växte upp me en sån hund..). Vi var hundvakt från ovannämnda tid till halv fem, så det har vart en intensiv dag me långpromenader, men jag som knappt har nån kondis kvar utnyttjade det såklart till max! Fasen vad man vill skaffa en New F. nu också!!!

Imorn ska jag dra till stan o biblan, tänkte låna lite böcker, så att man inte tappar läsförmågan under resten av lovet.. Jag hoppas att de har nåra självbiografier som Maximum Rock And Roll, KISS And Makeup.. Men oddsen för det ligger väl under noll..

Håll utkik, för inom en snar framtid kommer ännu ett inlägg, tillägnat de svenska pudlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0