Ja-ja-ja-ja-ded

Hallå hallå!
Var ett tag sen nu, men i helgen var jag ute hos min brorsa på landet i Västerås, asskönt!! Slippa Stränkanhelvetet :DD Jag ska lätt flytta till Västerås sen när jag avslutat min reseledar(karriär) :D

Grejerna jag beställde från SRS kom förra veckan, så nu har jag lyssnat på Just Push Play hur många gånger som helst, har tappat räkningen.. Men det sagt så är det ett superduper album, men hallå, det är ju Aerosmith o Steven freakin' Tyler vi snackar om. Shoelace väskan var faktiskt större än vad den ser ut som i katalogen, så Tess, den är inte superliten, haha.

Senaste SRM me repotage från SRF '09 o den avslutande artikeln om AC/DC kom i fredags, kanon som vanligt! Kolla in sidan 22 på Vinnare så kanske ni känner igen ett visst namn o stad där ;D

Fick också en positiv överraskning när jag gick in på ni-vet-vilkas hemsida, ny layout o allt, riktigt snyggt. Headern är väldigt.. skiftande xD Kolla in ni-vet-vilkas hemsida här: KISSONLINE

Nu ska jag ut i (hör o häpna): SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0