Joker is poker with a J

Det förblir kass uppdatering i bloggen när man har en brorsdotter som bor hemma hos en i tre dar, en dag när två av tre syskon me familjer kommer hem o fikar, när man varit på stan en dag o shoppat o fikat o när operationskoordinatorn ringer hem o berättar vilket datum man ska opereras. Btw, den där meningen är den längsta jag skrivit nånsin, tror jag. Iaf, den 22 september ska jag opereras, den 21 läggs jag in. Kändes som att en hel tegelvägg släppte från bröstet när jag fick beskedet, nu kommer det äntligen bli gjort!! Sen att jag måste ligga kvar på sjukan i tio dar, det får jag ta.
Imorn ska jag åka o köpa kamera, måste bara tigga skjuts från bror T, hehe. Så nu måste jag kolla in en helt okej kamera för 1200 spänn, SOMMARREA!

/Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0