Mitt pyramidspel via fax gick i stöpet när folk skulle skicka pengar.

Kände att det var på tiden att skriva ett blogginlägg men vet inte vad jag skriva, haha. Let's see.. Just nu håller jag på att fixa all musik, skitjobbigt!! Snart finns det inte mer utrymme på iPoden så måste börja använda min Africa mp3 igen, haha. Får nog skaffa en till mp3, vilket ilandsproblem alltså!!

Imorn hoppas jag som faen att grejerna från SRS kommer, all denna oändliga väntan (bad patience, I know..). Inget kommer hända den kommande veckan typ, förutom att på fredag, lördag o söndag ska jag bo hos bror T i hans nya hus på landet i Västerås, ska bli jättekul! Slippa detta Strängnäshelvete..... Så det ser jag fram emot! -

/Leaving it all with my only friend
Her beauty was lifeless on the stair
Oh baby I'll carry you away into the garden's tale
But everything died and turned to stones
I laid her down under the old oak
Seeing it all blossom forever more/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0