The paper called it suicide. A bullet from a forty-five.

Jag hoppas ni hunnit hämta er efter det tidigare inläggets missbruk av bilder, för här kommer ännu ett inlägg! Woho, den här dagen har jag varit på blogghumör, it shows. Nu är jag väldigt hungrig, men måste nog fixa maten själv för föräldrarna mina sitter o skriver ner allting de ska handla på Taxfree till semestern.. Alltså katalogen består till största delen av sprit, parfym, tobak o snus, so what's left for me? Hmm, inget ungefär. Har beställt smycken o sen Best of our Minis (choklad) som jag gör varje år, haha.

Just det! Hur kunde jag glömma att publicera en bild på Thin Lizzy?!! Checka bilderna här nedan. Om ni endast hört The Boys Are Back In Town, kolla då in Suicide, så grymt sköna riff!

Men nu: mat.


Phil Lynott. RIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0