What goes around comes around.

Jag sa ju att jag skulle återkomma.
Vet dock inte vet jag skriva, jag är så full av känslor nu så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, sova eller vara vaken. Jag har tydligen feber, tog tempen, o min 'roliga' pappa säger att jag har resfeber. Min pappa vet alltid hur man får folk på bättre humör. Men han har rätt, till en viss del, kan det bli den sjunde augusti snart?!

Väntar på att simningen ska börja på TV. Jag kanske inte har nämnt att jag en gång i tiden var värsta sportfreaket, tittade på alla möjliga sporter som friidrott, simning, tennis, fotboll o till o me speedway! Är inte alls lika nördig längre, men simning går alltid att titta på!

NU ska jag hälla upp en kopp äppelte :D



Vem längtar inte till det här?!

Kommentarer
Postat av: TOTO

Haha, du ska bara veta min historia med simning, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!Jag var fett sportnörd jag med, förut asså, nu tittar jag bara på HOCKEY <333

2009-08-03 @ 20:53:27
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0