Whole lotta kin

Halloj!

Idag har det varit ett ihärdigt besökande av vissa syskon. Först kom Crille o skulle pröva farsans gamla solglasögon då han drar till Turkiet på lördag, den saken!! Men jag ska ju dra till kära Kypros den sjunde augusti, 14 dar dessutom! Snacka om att man längtar!! Dessutom ska jag dra på kryssning till Åland den 25:e juli, ska bli kul att få komma bort härifrån!! Aja, nån timma senare kom syrran me hundar o allt o skulle låna dator o grejs..
Jag har också äntligen fixat klart min MySpace design, dock inte den som jag ville ha från början, men det är nåt som inte står rätt till me den så får nöja mig me en temporär istället.

Imorn ska jag dra ner till stan o hämtade mina inramade KISS affischer, ska bli nice! De ser säkert toppen ut! Sen kommer de snabbt upp på väggen, no doubt.



Här får ni lite Gotthard: The Call. Låten är finare än fin, o Steve Lee skådespelar bra. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0