Cheetah Chrome Motherfucker is my new imaginary friend

ur Strengnäs Tidning den 6 mars 2009:

Finlandssvenskar är nyktrare

Att "finnar" super mer än välartade finlandssvenskar är en gammal fördom som nu får forskarstöd.
Klart är att finlandssvenskar och finskspråkiga, trots att de lever under samma alkoholpolitiska villkor och dricker ungefär lika mycket, har högst olika alkoholvanor.
Det visar forskning gjord av universiteten i Åbo och Helsingfors.
Finlandssvenskar berusar sig mera sällan jämfört med finsktalande. Men Finlands svenskspråkiga befolkning är dessutom friskare och lever längre.

vet inte riktigt varför jag delar me mig av den här, men eftersom jag har ett x antal finska vänner kändes det lite kul. no effence to my finnish friends, okej? x)

förresten, jag upptäckte en sak när jag lyssnade på min iPod imorse. gick in på kompositörer o Gn'R, o det stod att kompositörerna till Ain't It Fun är Cheetah Chrome Motherfucker o Peter Laugner. alltså 'Cheetah Chrome Motherfucker'?! vem-i-helvete-är-det sa min reaktion.. om någon vet vem det är, berätta gärna det för mig då ;p

hm, klockan är 11.15 o jag funderar redan på vad jag ska plugga o när jag ska börja plugga. väntar nog me det ett tag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol ^^ Finlandssvenskar e nyktrare. :D Mwahaha. Beror väl på vilken finlandssvensk de e. E de jag så stämmer de inte :D hahah. Jag är värsta fyllot<33

2009-03-08 @ 18:04:56
Postat av: Bea

ahaha. jag hade dig i åtanke när jag läste artikeln.. jag tänkte att du då var ett undantag. sorry xD lol. men du är ett underbart fyllo iaf! :D

2009-03-11 @ 12:16:30
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0