ett inlägg från Thomasgymnasiets bibliotek klockan 12.13

gah. känns som att inga komm. min blogg längre. får ingen motivation att skriva då. jag kanske är o har varit väldigt bortskämd me att få komm. rätt ofta, så kanske är därför. aja, jag skriver iaf på ;D

har rätt tråkigt just nu, sitter i biblan i skolan o väntar på att spanskan ska börja. har ingen att umgås me just nu, Teija är tydligen magsjuk :/ om du läser detta så krya på dig!! innan lunch hade jag samhällskunskap, fick läsa på till provet om statsskick vi har imorn, magkänslan säger att det kommer gå galant!
igår så hade jag förresten utvecklingssamtal, det var över på 20 minuter. vi kom fram till att jag är för självkritisk o att jag vill alla väl. lol, fina slutsatser ;p

förresten så känner jag sympati för alla som skulle se Metallica på Globen i söndags. fifan vad surt!! jag litar inte riktigt på det där att James Hetfield plötsligt fick någon form av "maginfluensa".. han kunde ju genomföra konserten på lördan.. aja. tur iaf att Metallicagrabbarna har utlovat en extra extrakonsert! ;p

till sist så tycker jag att all snö kan ta o hänga sig. det ska ju vara vår nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Teijis

2009-03-11 @ 12:54:41
URL: http://teiijak.blogg.e
Postat av: Teijis

Förlåt, för den tomma kommentaren xD HAHAH!

Men tack,tack ^^

Jag kommer till skolan på fredag ^^

2009-03-11 @ 12:55:37
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: elin

aaah! sorry för att jag inte komm. din blogg på länge, har som inte orkat att gå in o kolla på någons blogg..men jag ska bättra mig o ska börja komm. din blogg mer! :D

2009-03-11 @ 16:11:16
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: fanny

Jag säger samma som Elin, jag har varit lat och knappt uppdaterat min blogg något sedan idag, så det är varför jag inte har komm. din blogg.



Och ja jag håller verkligen med dig om sympatin för de som skulle se Metallica, fatta om t.ex. KISS hade blivit inställt sådär snacka om att jag hade fått TOKSPEL MINST SAGT!



Rock on!!!:D(Y)

2009-03-14 @ 17:23:03
URL: http://fnissfia.blogg.se/
Postat av: Thessan

jag brukar faktist försöka kommentera men min dator fuckar alltid upp sig o då ger jag upp :/ jao, synd de där me metallica :P dom har typ bombat me mail om att "aa nu mår han lite bättre" och "mm de kommer i maj" o haha, fett irriterande ;P

iaf, missa inte MOTOBOY på mello ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3<3<3<3<3<33333

2009-03-14 @ 18:40:36
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0