här får ni the list of the day so to speak

DAGENS VILL HA: kläder från SRS
DAGENS LÅT: God Of Thunder - KISS
DAGENS KLÄDSEL: blåa jeans, Cityrockerströja, röd hoodie
DAGENS SMINK: nada
DAGENS FRISYR: utsläppt, fult
DAGENS PLANER: resten av dagen/kvällen blir Så ska det låta, o såklart musik.
DAGENS BÄSTA: att det blir en språkinriktning till hösten!!! :DDDD
DAGENS SÄMSTA: näsblod
DAGENS DUMMASTE: prinsesstårta
DAGENS VACKRASTE: hmm.. Petronellas hår? det är faktiskt en komplimang, so to speak
DAGENS SAKNAD: Crille
DAGENS LÄNGTAN: helg! vilket det nu är! till måndag till o me! wiho!
DAGENS ROLIGASTE: KISS meets the Phantom. HAHA, såg den på YouTube, den är fan sevärd.. Ace äger alla; "ACK!" :D
DAGENS MISSLYCKANDE: engelskaglosorna..
DAGENS KÖP: eh, laddade mitt kontantkort me 100 spänn idag. räknas det som ett köp?
DAGENS HUMÖR: glad men svimfärdig
DAGENS MENING: "jag vet inte"



nån mer än mig som vill på detta?


Kommentarer
Postat av: Thessan

såklart jag vill me!! :D:D o näsblog = gene! :D

2009-03-06 @ 22:15:32
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: thessan

blod*

2009-03-06 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0