if you want blood you've got it i n d e e d

kärlek är att få sluta klockan 12 på en fredag. risifrutti är också kärlek. vad som inte är kärlek är att blöda näsblod, vilket jag gjorde på matten idag. idag var första gången jag blödde näsblod på typ ett halvår eller nåt, jävligt obekvämt måste jag säga. var som helt neddrogad efteråt när Sofie skulle förhöra mig på engelskaglosorna. när jag tränade på dem imorse hemma kunde jag dem som rinnande vatten, men inte när jag var i skolan. sen att ungefär 5% av de 45 glosorna jag läste på var på själva förhöret var ju inte kärlek direkt heller. de återstående 95% var orden från filmen Chicken Run vi såg förra veckan. men! nu är jag äntligen hemma o har en härlig helg framför mig, är ledig på måndag också, har studiedag, det tages tacksamt emot!

publicerar en 'dagens lista' senare, den kan ni allt få längta efter.

 bara för att Bruce Kulick alltid kommer vara den bästa sologitarristen som KISS haft. men vad har han på sig? ett schackbräde? O.O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0