itw's tiwme fowr Bewa two write blowgg

alltså rubriken är på.. fjortiska. w ni vet -.-

wiho, jag kom nyss hem efter en chill o kort skoldag. har endast haft matte, skrivit engelskaprov o kollat på film, Shakespeare in Love, ni vet den me Leonardo DiCaprio i rollen som Romeo? bra film faktiskt, sorgligt slut, hum ;/  innan jag drog hem så skrev Teija ut hennes o min magiska ordlista, som är lååångt från klar. vi har typ skrivit tre ordlistor till eller nåt, men dessa är endast de magiska orden vetni. tänkte dela me mig av listan, kalla oss knäppa om ni vill, men vi tycker det är kul :DDD

Teijas och Beas MAGIC WORDS:
såmbodi = sombody
baide weij = by the way
biatch = bitch
ai laik chiiiz = I like cheese
weit får mii = wait for me
teiblspoons = tablespoons
taim = time
fläsktine = tina läsken(?!) eller fläsket
wit = with
beij liif = bayleaf
taired = tired
angri = angry
lissen = listen
chörvil = chervil
liquorchick = supkärring
fak juu/fak U = fuck you
meik ap/7ap = make up/7up
öppethaus = öppet hus
kokokakka = cokepoop
vanillawife = vaniljfru
spetiwar = sängkrig
kittin = kattunge
SP1B = spettbe eller ESPIIONEBII, espieettbie, spajettbaj
tienti = TNT
the exploding nun Rikiisa <- från Arn: Tempelriddaren filmen
njuuz = news
njuuz får tonait = news for tonight
hart iz hard = heart is hard
sellfone, foun = telefon, mobil
löööööööve = love


vissa av dessa ord är logiska, vissa inte ;p



inte vet jag vad Judas Priest har att göra me detta inlägg, men Angel är en bra JP - låt.

[har slutat me dagens låt i mina inlägg bara så ni vet..]

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tjoo Bea! :) Tack för kommentarerna och allt :) Jag måste säga att jag tyvärr också är väldigt dålig på att kommentera så du behöver inte alls be om ursäkt. Och jo tack den där KISS uppsatsen blev ganska bra trots allt, kan den bli dålig om den handlar kom KISS?:P Fast vad jag fick för betyg på den vet jag inte än.



Hahaha föresten skojj lista!(Y)

Hare topparnas toppen! :D

2009-03-20 @ 22:01:18
URL: http://fnissfia.blogg.se/
Postat av: elin

haha, men fina ord då ;)

haha lööööv brukar jag ibland säga ^^ hehe.

2009-03-22 @ 13:32:32
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: elin

haha, men fina ord då ;)

haha lööööv brukar jag ibland säga ^^ hehe.

2009-03-22 @ 13:33:00
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: TOTO

Haha, jag kom på att jag glömt kommentera den här bilden xD lol.

HAHA, men våra ord är bara föööööööööööööööööööööööööööööör bäst :D

2009-03-29 @ 19:38:14
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0