sweet pain, my love will drive you insane

denna dagen har varit totalt meningslös. jag kunde ha haft sovmorron till 12.40, men eftersom jag är så snäll (säger vi) så åkte jag till skolan tidigare för att Teija skulle slippa få vara ensam i ett x antal timmar.. gjorde inte så mycket under förmiddagen, käkade lunch o drack julmust! :DD, tog sen en promenix ner till stan, är ju så härligt väder ute! våren är på väg, wiho!! jag o Teijis försökte hitta godis som bara skulle kosta fyra kronor, vi hittade faktiskt choklad för fyra spänn, lol. sen skulle vi gå in till Café Trädgårn o fråga om sommarjobb men ingen vågade eller orkade så det ska vi fråga om på lördag istället o ta me våra CV:n.. önska mig lycka till att få sommarjobb där, vill verkligen ha ett jobb i sommar!!
sen började första lektionen, spanska, redovisade mitt grupparbete om Argentina, gick väl helt okej. sen geografi, det var faktiskt lite kul eftersom vi fick lära oss att aldrig mer nämna ozonskiktet i Evas närvaro.. x) sista lektionen matte, hade vikarie, Thomas hette han. Thomas är finsk I think (hah, rimmade!) o han måste vara Markoolios dubbelgångare, så lik han är orginalet! aja, Thomas är iaf värsta cool o jag vill ha han i matte B nästa år o i matte A nu också..
min dag i ord, som inte låter så värst meningslös egentligen..

dagens låt var det ja.. det får bli Sweet Pain me KISS bara för att refrängen sätter sig efter just första refrängen <- konstig mening btw.

 Sweet Pain indeed..

OCH till sist så undrar jag varför mobilt bredband ska vara så krångligt?!!

Kommentarer
Postat av: elin

låter som att du hade en bra dag!:)

haha yeah lycka till med sommar jobb då..

lite ruskig galen bild..hehe han ser typ väldigt crazy ut xD

2009-03-19 @ 13:49:04
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0