love for money and run!

att läsa sju sidor om statsskick vid 9tiden på morronen tar ut sin rätt. jag hade ont i huvet hela dan efter det x) urgel. vi hade som sagt samläxa första lektionen o det gick helt okej. fick dock ingen guldstjärna från Roland denna lektion, det fick Hans istället ;( resten av skoldagen var okej.. just nu sitter jag framför datorn som jag får total jävla krupp på!!! den hakar upp sig hela tiden o automatiska uppdateringar hit o dit!! fuck off förfan!! ibland önskar jag att datorn inte hade uppfunnits.. textTV skulle kunna ersätta den.. om jag tänker efter så var jag rätt lycklig när jag var utan dator under reparationstiden, men visst. utan dator kan man inte blogga, så jag behöver ha den. lol, jag vet inte vart detta inlägg kommer leda nånstans, probably nowhere. ska man kanske avsluta me att bifoga ett YouTubeklipp?


 
Gotthard; Love For Money
för övrigt dagens låt. jag vet att det är rätt så sämst kvalité på den här videon, o att den är från 1994, men tänk er att se Gotthard live?!? holy cheesedoodles!! Steve Lees röst är fan bäst både i studion o på scen!!!
 

Kommentarer
Postat av: Teijis

Hahah!

Holy cheesedoodels, vart fick du det ifrån x) LOL!

2009-03-04 @ 18:49:25
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0