ain't it fun?

det finns ett ord som beskriver vädret just nu i Strängnäs: varierande. ena minuten äre strålande solsken o i nästa minut äre snöstorm. liksom vad är grejen?! SÅ sjukt o SÅ kallt.

det hände mycket i helgen, så det är därför jag inte vart så flitig me att skriva på sistone.. så därför kommer här en recap av helgen;

lördag: vaknade vid 9.30 - tiden, käka frulle o sånt tråkigt. när jag hade klätt på mig kom jag på att i fodralet till KISS Behind The Makeup som jag fick av Richard, i samma fodral fanns det två KISSDVD:er till!!! hur i fåglarna kunde jag ha missat dem?!?! jag hade missat When KISS Ruled The World o KISS Alive! fifan vad sjukt! aja, jag kollade iaf på dem direkt efter jag hittat dem, o de var skitbra, inte för att man skulle tro annat iofs.. sen så stack jag hem till Elin där även Teija var, chillade runt lite där o så.. sen drog vi ner till stan för att kolla upp sommarjobb, frågade först på Café Trädgårn, men där var redan alla jobb upptagna.. men vi fikade ändå där, gott fika o billigt dessutom. men jag har inte gett upp sommarjobbet än, ska in till Resia imorn o kolla me dem, eftersom mitt CV är anpassat för turism.. hoppas det går bra :DD när vi var klara på stan åkte vi me bussen ut till Tosterö först, kärt återseende det var, inte. lekte gissa låten - leken på bussen, jag var bäst, säger vi. kom sen hem, hjälpte päronen me att packa upp mat o sånt, de hade varit på Willys. städade, lagade maten som vi skulle käka när Maggan & Affe sen kom på besök vid 19 - tiden. det var garv som vanligt, kul faktiskt! gick o la mig 04.45 - helt slut.

söndag: vaknade vid 11.30 - tiden me världens huvudvärk, kändes som att jag var bakis istället för vissa andra ;p hade nog fått för lite sömn bara.. hann knappt käka frulle innan Crille, Inger & Neo kom o våldgästa, så fick leka faster i två timmar, helt okej. Crille fick låna DVD:n från Stadion också, han vart jävligt nöjd me den o såg sig själv dessutom i publiken, fett nice. resten av dagen bestod av.. ingenting. gick o la mig tidigt, väldigt nöjd me helgen.

såja, sicket långt o tråkigt inlägg, som vanligt :D btw så undrar jag om det är nåt fel på min blogg, eftersom jag hört att det tydligen inte går att kommentera? måste kollas upp isåfall..

 vill ha den här boken more than ever just nu!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

nu ska jag testa fall det går att kommentera...



haha låter som du haft en super bra helg! :D haha det har jag också :P



svar på din komm: joda det går bra på cafe george's, lite mkt att göra bara..diska hit o dit, stress, förvirring, rörigt o allt sådant, så never att jag lixsom tänker jobba på ngt cafe när jag blir äldre, glöm o dröm, haha xD jaja, det är iaf bra att ha något att göra iaf och det händer rätt mkt på jobbet, haha yes jag kallar det för mitt jobb ;P lättast så..aah och de kommer ju in folk nästan hela tiden och man får vara i farten mkt, så sen när det börjar närma sig dagens slut på my job, så har jag svinont i fötterna, mest i högra..vet inte varför....

2009-03-26 @ 18:09:30
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: thessan

VA I HELVETE!! JÄVLA KOMMENTARER ATT INTE KOMMA FRAM! förlåt men nu blir jag galen, de ska väl ändå gå att kommentera en blogg? WTF!?



Aja om de här nu fungerar så verkar de som om din helg va bra me kiss-dvd och liknande hhaha alltid bra me kiss!! :D

2009-03-30 @ 23:16:16
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0