exit light. enter night. take my hand. we're off to never-never land.

jag måste citera Janice från Vänner här; oh-my-god. jag tror jag aldrig har varit så trött som jag varit idag. enda sen efter lunchen har jag varit helt borta, har varit så trött så jag sett flygande gula russin framför ögonen, liksom, what?! på engelskan gick det åt helvete att översätta ett stycke för jag var så ofokuserad, på samhällslektionen var jag nästintill okontaktbar o spanskan ska vi inte tala om.. visserligen var det fler än mig som var flummiga på spanskan, men än dock.. när jag cykla hem kändes det som att jag cyklade i luft o var ovetande om biltrafiken.. alltså urgel, jävligt obehagligt var det.. haha, men nu är man lite piggare! det enda som är värt att nämna från skoldagen var att våran klass gick på en utställning, Killar hette den. rätt intressant var den faktiskt. kul att se hur killar ser på tjejer. det är inte alla killar som bara ser tjejer som stora pattar o stora rumpor liksom.. thank god for that, lol.

något totalt ointresserant som ni kan få veta är att jag idag för första gången på ett år ungefär loggade in på Facebook. hade hur många vänförfrågningar som helst, men de har jag tagit itu me. ska bli lite mer aktiv där antar jag, men det får bli senare det. o en till ointressant sak var att imorse när jag cykla till skolan så såg jag två människor från min förra klass gå o hålla varann i handen, lovebirdies på dem. har alltid anat det, men grattis till dem föfan! själv är man jävligt trött på singellivet.....

dagens låt idag; Enter Sandman.
har nyupptäckt Metallica, Lars Ulrich spelar jävligt bra trummor. o Metallica ska spela på (eller i?) Globen typ närsomhelst?! o Volbeat ska spela i Stockholm ikväll me! lakritssnurror på att inte ha några biljetter till de konserterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0