I believe in me. eller inte

vilken rolig torsdag det har varit hittills! eller inte. har varit hemma idag, för kände att jag inte skulle orka pallra mig iväg till skolan, har varit kraftigt illamående sen sent igår kväll, o Alvedon hjälper ju inte, nej. jävligt irriterande att jag inte orkade gå till skolan, hade matteprov idag o spanskaläxa, måste kunna massa spanskaglosor till nationella provet sen som vi skulle gått igenom idag, URGEL. men istället har jag kollat på en massa liveDVD:er, läst till engelskaprovet imorn o rensat datorn på en massa skit som legat o tagit upp allt utrymme, inte undra på att den varit så seg på sistone!!! men nu går det snabbare gudskelov. har dessutom tagit bort Internet Explorer o ersatt me Firefox, internet går mycket snabbare då också! men borde avsluta min qualitytime me datorn nu o göra nåt annat istället.

till sist tänkte jag uppmana er att börja prenumerera på SRM, nästa nummer kommer redan den 31 mars :DDDD



om ni klickar på denna bild kommer ni till en sida om Revenge eran, en überbra sida för er KISSfans!!!




Kommentarer
Postat av: elin

firefox?

det hade jag förut, har kvar det..men gillar det inte alls, tycker den är helt konstig & förvirrande men jo visst det går snabbare men jag gillar det iaf inte..det är lite störrande som sagt...

2009-03-20 @ 10:44:21
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: elin

aaah! btw, haha så jag använder vanliga internet nu igen :D

2009-03-20 @ 10:45:13
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0