vad gör man när man läst historialäxan? det stavas YOUTUBE



jag tråkar ut mig me lite YouTube, det är iaf lite roligare än att sitta o kolla på friidrott.. det är knappt så att jag orkar titta på detta klipp. säg vad ni vill, men världens bästa gitarrist stavas inte Ace Frehley, det finns bättre, okända gitarrister. men han är ju underhållande! om man ser till andra hälften av solot så har Tommy Thayer snott en massa grejer från Ace till hans egna solo. andra hälften är identisk som me Tommys solo på Stadion. kan Tommy inte försöka göra sin egna grej?! aja. om ni orkar titta på hela detta klipp a'la 7.41 minuter så får ni bestämma vad jag skriva i kommande inlägg. nice price huh? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0