you've got nothin' to lose!

gah, jag är trött. har ägnat de senaste 90 minuterna åt att svara på instuderingsfrågor om lag o brott (eller säger man straff?). visserligen är det rätt intressant att läsa och diskutera om, men är det lika intressant en tisdagkväll? svaret på det är nej. men allt är klart, så wiho! lol. jag känner att jag borde joina the "we love samhällskunskap" - klubben.

det har hänt en massa roliga saker idag, Lasse i klassen ritade på OH, (hur nödvändigt är det att skriva 'knappen' o sen en pil '->' upp mot knappen på OH? svar; så fucking nödvändigt :DD), Teijis o jag har försökt att komplettera me saker vi ska skriva i våra studentmössor, vilket är MASSOR! vi har kommit på så mycket saker and there's more to come kan jag säga! varje dag poppar det upp nåt nytt.. skitkul! xD :DD sen var det inget mer roligt, tror jag.. hah

just det! man kanske ska ta upp det här me Melodifestivalen. i lördags röstade jag sönder på H.E.A.T, alla mina smspengar gick åt, typ 90 spänn? jag tror att de 24 poängen H.E.A.T fick av svenska folket, hälften kom nog från mig.. ahaha. röstade på Malena också, en väldigt värdig vinnare! jag tycker hon är så förbannat cool o har en röst som jag inte fattar att man kan ha?!?! visserligen är jag inget operafan, but this kind of opera I like! skulle inte förvåna mig om hon vinner hela ESC (den meningen har man sagt förut), heja Malena, good luck!

dagens låt var det ja. vi kör på Nothin' To Lose - KISS. Gene Simmons skrev den, o jag vet vad låten handlar om, enligt Gene då. vet ni? ;p jag tror ni kan gissa.

 o refrängerna ska såklart sjungas av bloody Peter Criss, trummisen på bilden. jag älskar hans Brooklyn/italianodialekt :D



uppdatering; detta inlägg skulle ha publicerats igår, men internethelvetet ville inte fungera..

Kommentarer
Postat av: elin

hahah, jag är inte förvånad att du rösta sönder på heat xD är verkligen inte färvånad..haha jag orkade inte rösta, skulle ändå inte gått :O för hade tre favoriter..heat, emd o måns, så det skulle inte ha funkat "/ och jag hade slösat bort alla mina pengar om jag hade röstat för hade säkert smsa en massa på emd, antar jag..haha.

och btw, det kanske var hälften av dina sms som gjorde att heat fick 24 p :D hehe tänkt om!

2009-03-19 @ 13:44:16
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0