25 maj 2009 - another day in the fantastic capital of roundabouts

wiho! dags för ännu ett blogginlägg. mitt humör just nu är: close to Balanzedamp. imorn ska jag redovisa mitt arbete om Mikael Wiehe o sjunga hans låt (rättare sagt visa) Andraklasspassagerarens sista sång. har texten, men kan inte melodin! har försökt att gå in på YouTube men skiten laggar hela tiden, så nu försöker jag ladda ner visan.. haha vilken soppa. vi får se hur det går imorn..

efter skolan stack jag ner på stan o fixade kod till bankkortet, gjorde mitt första uttag (nu känner jag mig vuxen lol), gick till Ramboden för att få mina KISS planscher inramade. snacka om att kvinnan på Ramboden fick en krajs kardiack när hon såg vad det var hon skulle rama in.. hennes reaktion var ungefär: "KISS?! VA? KISS?! du som är en helylletjej, lyssnar du på rock?" HAHA, helylletjej liksom? skulle inte tro det va? anyhow så kommer de svarta ramarna bli perfekt till planscherna! sen bar det av till Ugglans o käka mjukglass, smarrigt! mötte farbror Dag där, känd tonsättare i Strängnäs om ni nu inte visste det.. inte för att jag snackar me han, men ändå.

helt okej dag idag me andra ord. o superduperfint väder har det vart också! nu ska Stanleyglädjen fara vidare nånannanstans, see yah people!

muahaha

PS. på lördag ska Hillbillys from hell spela på BK Festivalen, ska dit, kommer bli så fucking bäst!! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0