ett år since THE PSYCHO CIRCUS!!!

yep, idag är det ett år sen jag var på Stadion o bevittnade KISS! känns fortfarande som igår, kan inte fatta att det redan gått ett år!! but that's a fact. egentligen fattar jag inte varför jag sitter här eftersom det är kanonväder ute, o har varit det hela dan! har solat nästan hela dan, hoppas man blivit lite brunare iaf =p
ikväll blire ingen BK Festival för min del för ägaren av BK förbjuder minderåriga att komma in trots att min brorsa ska spela där.. vad fan tror han jag ska göra? dricka sprit? alla som känner mig vet att jag aldrig skulle göra det, men visst.. 18 årsgränsen är säkert bara för att Kitty ska DJ:a där.. lol.

för er som läser min blogg o gillar KISS (typ en person?) så bifogar jag nedan lite relaterade länkar till det mest inflytelserika bandet all of times! NJUT säger jag bara.

When KISS Was Cool - Alex Cooley’s Electric Ballroom - July 18, 1974
When KISS Was Cool - Alex Cooley’s Electric Ballroom - June 22, 1974
When KISS Was Cool: Hotter Than Hell - Norman Seeff
When KISS Was Cool - The Creem Magazine Unmasking (1974)



lite nostalgi från den wünderbara kvällen! från vänster till höger: jag, en ful förväntansfull 15-åring, bror #1, bror #2, Gene Simmons @ the screens o wünderbara Eric Singer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0