fyra femtedelar av Sveriges kungafamilj är invandrare. hur svenskt är det?

gomorn.

det är inte ofta jag är uppe innan 10 på en söndagsmorgon, men nu är det ett faktum. jag har dessutom varit uppe ett tag o läst lite i min älskade POSTERbok<3 haha, jag är helt besatt utav den now-a-days. jag vill volver till 70-talet typ. [volver=återvända en espanol]. idag blir en slapp dag det känner jag på mig. förhoppningsvis får vi inget oväntat besök utav diverse personer idag, hoppas jag, orkar inte vara social idag.. - den meningen blev lite ceep förresten- nä, nu ska jag sticka ner o fixa lite frulle, jag återkommer lite senare..

jag har blivit nykär i BT o vill se dem live som faa-n, om nån nu undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0