I love swenglish! sorry, ENGLISH

muntliga nationella i engelska var en riktig höjdare! hade skitkul me Teijis o Mona xD o jag är nöjd me betyget :)

när jag kom hem tittade jag på det sista avsnittet av Vänner.. är det corny att sitta o gråta till the last episode? varenda gång fäller jag några tårar.. please don't call me corny =)

just nu är det värsta kaoset på msn sen min dator stängdes av helt tvärt o ja, det är ett äkta virrvarr så jag fattar nada. men det kan ju vara kul. snart är det repris på Grey's Anatomy (som det alltid är 17.35 på vardagarna), måste kolla!! haha, jag o repriser.. appropå Grey's så är det enligt mig den bästa serien som någonsin gjorts! alltid spännande, känslofyllt o sjuk(k)husligt.. avsnittet från igår var helt MAAH, I'm stuck.

jag tänkte publicera en bild men min dator är så seg.. communication breakdown. hejdå



Kommentarer
Postat av: elin

knappast att grey's e bästa serien ever. Pfffft! xD

bästa serien ever e nog The O.C, den e totalt mega bäst! :] å föresten så e Kyle XY de oxå maaawha, de e nog dom bästa jaaaah! å så e two and a half men bäst den oxå wiiho!. the o.c, kyle xy, two and a half men e bästa serierna som någonsin har gått på teve hittils! :D

2009-05-08 @ 12:20:15
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: Teija

MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA MIERDA :DDDDD

2009-05-16 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0