"när varm luft stiger" - grab your ass

hallå mina trogna bloggläsare!!! (förstod ni ironin?) nu är det dags för ännu ett inlägg. för det första så läste jag på expressen.se att Ola Salo tydligen slutat dricka alkohol o blivit nykterist, kul för honom! även om jag inte är ett die hard Arkfan längre, men det är en annan sak. i skolan idag hade jag värsta klumpen i magen första lektionen för då skulle Petronella prata me alla om sin studiesituation i historia o svenska. jag hade tydligen ingen anledning att vara nervös, för allt ser bra ut på betygsfronten i de ämnena, o epokprovet hade tydligen gått skitbra, så jag är satisfied. dessutom bör tilläggas att jag börjat älska spanska igen o nu ska jag äntligen komma ihåg att ta me mitt spanskalexikon till spanskalektionerna. dessutom bör en sak till tilläggas o det är att jag borde läsa geografi nu men orka fucking Böretwork.

PS. en liten notis från senaste SRM menar att KISS ska släppa ett livealbum i maj, wtf :DD? är säkert från KISS Alive 35 Tour, o då måste jag ha den!! DS.

Salo: "Jag hade ett stort behov att revoltera" - Nöje - Expressen.se <- för er som känner ett stort behov att läsa om Salos tidigare behov att revoltera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0