necessary is unnecessary?

det blev inget Eskilstuna på grund av att SJ är sämst, o för att jag har dåligt tålamod. men det får bli nån annan gång.. alltså lol vad det blev cp. men jag har gjort annat idag! löst en hel hög me korsord, snackat me mamma om KISS o skit, för hon ska tydligen följa me på deras future Sverigespelningar, alltså LOL! jag, brorsorna, farsan o morsan ska dit.. fett pinsamt.. kan inte tänka mig henne digga till Love Gun, alltså ew! men visst. första generationens men ändå sena generationens KISS fan har vi där ;p sen har jag också vart ute o promenerat, o gjort en deal me mig själv att gå ut o gå&/springa varje dag under sommarlovet, då jag troligtvis inte kommer få nåt sommarjobb i år.. men vi får se hur det blir me det, haha. o en grej till! igår kväll blev jag medlem i KISS Army Sweden - det var på tiden! onödig fakta? ja. men nu måste jag sluta skriva för skrivkrampen kommer smygande.. kakka, hejdå.

hard to eat with this fork.




Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHA, fan va bäst om fylleskallen kommer dit sen :DDDDDDDDD xD

2009-05-22 @ 12:49:04
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0