Papas Tapas!

yeap, idag var jag o Teijis på studiebesök i Eskilstuna, till Papas Tapas. studiebesöket är till våran samhällsredovisning då vi ska presentera vårt studiebesök som ska en viss anknytning till språk. Papas Tapas är ett sånt skönt ställe, en bättre mexikansk restaurang finns inte! vi käka nacho grande o namnet ljuger inte direkt, blev asmätt haha. gjorde inte så mycket mer i Eskilstuna, förutom att jag köpte mors dag present, mom will be thrilled, or not.
när vi kom tillbaks till Stränkan gick vi till skolan o jag hade 40 minuters matte, kunde struntat i det ;p

just nu stör jag mig på orkanvädret ute o jag vill ha SOMMARLOV!!! men är inte så långt kvar nu, *HALLELUJAH*. hmm, intressant inlägg. hejdå!

Kommentarer
Postat av: TOTO

VET DU!!!!

Orkan vädret blåste iväg mina papper från mitt block,så nu saknar jag massa papper xD hahaha, lol!

2009-05-27 @ 18:59:09
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ofta du bryr dig om att jag kommentera Teijas blogg...?

2009-05-30 @ 18:05:05
URL: http://comeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0