sunshiiiine

syrran me tre barn, sambo o hund åkte nyss hem, de kom hem till oss o fikade o lite sånt eftersom de är Mors Dag, det var trevligt :)
solen skiner me sin närvaro, o jag som diggar solsken ska inte klaga, men nu börjar det bli för mycket. finns knappt nån skugga nånstans, o inne vill man inte sitta direkt! jag tror inte det är varmare i Spanien än vad det är här just nu.. sauna är nog det rätta ordet.
jag känner att jag också borde plugga men jag har nada motivation atm så det lär nog inte bli av.. jag har dock skrivit klart min dikt till Augustpriset som egentligen skulle lämnats in i fredags men det tänkte ju inte jag på, hups.

además [spanska, ja] så har jag surfat runt lite på Onoffs hemsida o kollat in kameror, behöver verkligen en ny nu till sommaren! vill ha en som är liten o praktisk men som ändå har många funktioner, o de finns, inte så dyra heller.. men har som vanligt beslutsångest. bilder på kameror kommer i ett framtida inlägg.

JUST NU vill jag åka båt :D

om Rob Halford är the metal god så är Michael Poulsen fan-i-mig the danish metal god, är så såld på Volbeat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0