Sverige vann över Frankrike i hockey me 6-3! shit vad jag känner mig patriotisk..

jag är nog den tröttaste människan på jorden just nu, vilket jag inte har nån anledning till precis. jag har vart ledig för länge bara, som om man ens kan vara ledig för länge..
idag drog skolan igång igen, som jag ogillar more than ever just nu. men nu är det typ 40 dagar inklusive helger kvar till avslutningen - sen är ettan över, WIIHOO!!! sen blire språk för hela slanten i tvåan o trean sen!!! :DDD vet inte hur många gånger jag nämnt det me språk, ni får ursäkta haha. det enda nämnvärda i skolväg som hänt idag är att vi hade orientering på gympan, jag o TOTO samarbetade o hittade fem av tio kontroller, vi vart helt nöjda me det. dessutom fick jag nya numret av SRM hem idag så jag är jävligt glad :D läste i den att Gotthard ska släppa ett nytt album i september; det är jävligt nice!!

glöm inte att kolla på inför ESC klockan 20 i SVT1, Thomas Lundin är fin, lol.

världens bästa tidning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0