catz n' ratz haha vilken rubrik

så, nu är blogghumöret tillbaks =)

det har hänt mycket den senaste veckan, har sprungit coopertest för första gången på ett år, skrivit nationella i matte, spelat en MASSA kort, garvat ihjäl mig som vanligt :DDD o redovisat om EU.. EU är förresten dubbelt så komplicerat som regering o riksdag är, vilket gör att det är 100 gånger så tråkigare att läsa om det.. men det är en annan sak.. o just det! vinnaren av ESC, Alexander Rybak.. Fairytale gör mig galen! efter cirka 109349045 lyssningar så får man nästintill en dampattack av fiolen.. appropå dampattack så berätta jag om dampattacken jag fick på Balanze förra sommarn, o en viss person fick en garvattack.. från en attack till en annan, lol.

nu är iaf skolveckan över, vilket betyder lov resten av veckan! TJOHOO! men så mycket bättre än ledighet blire inte, imorn ska jag till Eskilstuna tror jag(?) på studiebesök till Papas Tapas, haha.. mexican food!!! fast det är röd dag imorn, de kanske inte har öppet, haha.. aja, sen måste jag plugga; skriva svenska, räkna matte o lite historia kanske.. o nu måste jag läsa denna persons blogg, uppdatera mig i musikvärlden!! Poodles o Billy Talent har släppt nya plattor, o KISS o Gotthard släpper nya album i september, Maiden jobbar på en ny.. wackojacko vad det händer saker!

bara för att katter också kan sjunga :D men wackojacko vad stor bilden blev O.O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0